Upute

Pomoć pri radu s aplikacijom

Proces predaje zahtjeva sastoji se od:

  1. Ukoliko korisnik nema napravljen korisnički račun, potrebno je napraviti registraciju u aplikaciju
  2. Prijavite se u aplikaciju sa svojim korisničkim podacima (email i lozinka)
  3. Kliknite na Predaja zahtjeva kako bi predali novi zahtjev za izdavanje rješenja
  4. Kliknite na Pregled zahtjeva kako bi pregledali status predanih zahtjeva i preuzeli rješenja ili postupili prema drugom nalogu
  5. Nakon rada s aplikacijom kliknite na Odjava

E-POSTUPAK

  • Obrazac se ispuni i vlastoručno potpiše
  • Obrazac se preda nadležnom tijelu elektronski, putem ove aplikacije, zajedno sa svim potrebnim dokumentima i potvrdom o uplati upravne pristojbe na račun – sve u skeniram obliku
  • Ukoliko se dokumenti pošalju ovim putem, nema obveze slanja klasičnom poštom ili fizičkim putem
  • Rješenje o ispunjavanju minimalnih tehničkih i drugih uvjeta koji se odnose na prodajne objekte, opremu i sredstva u prodajnim objektima i uvjeta za prodaju robe izvan prodavaonica. Krajnji rok je 30 dana od uredno podnesenog zahtjeva.
  • Nakon dobivanja rješenja možete započeti obavljati uslužnu djelatnost.

Popis elektroničkih kontaktnih točaka i podaci za uplatu upravne pristojbe


Ovdje možete pogledati zakonodavni okvir za obavljanje djelatnosti trgovine.